''Eğer doğru bir fikre sahipseniz ve bunu düzgün biçimde hayata geçirirseniz ne zaman kurulduğunuzun bir önemi yoktur. İş ortamı değişiyorsa da temel kurallar aynı kalıyor. Elinizin altındaki fırsatları ve meydan okumaları kucaklayın.

1. Eğer hoşlanmıyorsan, yapma! Yaptığınız işe aşık olmalısınız.
2. İnovatif olun. Göze çarpacak farklı şeyler yaratın.
3. Çalışanlarınız en değerli varlığınızdır. Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler demektir.
4. Dinleyerek liderlik edin. Müşterilerinizden ve ekibinizden düzenli olarak geri bildirim alın.
5. Görünür olun! Şirketinizi ve hizmetlerinizi, kendiniz ya da üst düzey birini kameraların önüne koyarak pazarlayın.’’

Sir Richard Charles Nicholas Branson kimdir?
İngiliz yatırımcı, işadamı, 350'den fazla şirketi bulunan Virgin Şirketler Grubu’nun CEO'su.
İlk ticari başarısını henüz 16 yaşında iken çıkardığı ‘Student’ adlı dergi ile kazandı. 1971 yılında günümüzde dünya çapında yaygınlaşmış Virgin Megastore zincirinin ilk mağazasının açtı. Gösterişli ve rekabete dayalı stil ve satış stratejisi ile Virgin markası özellikle 1980'li yıllarda hızlı bir şekilde büyüdü. Bu şekilde aynı strateji ile Virgin Atlantic Airways adıyla havayolu şirketi ve Virgin Records adlı müzik şirketini büyüttü.